
Obsahový marketér s přesahem do online marketingu a SEO se zkušenostmi vrcholového Sales managementu pro startupy, malé a střední firmy.
Postarám se, aby vaše obchodní a marketingové aktivity nebyly vyhozené peníze a pomůžu vám v oblastech:
- Obchodní strategie – Na základě analýzy trhu a konkurence sestavím strategický obchodní plán, který pomůže vaši firmu rozvíjet s optimálními náklady.
- Marketingový mix – Zamyslíme se nad tím, jak nacenit vaše produkty a služby, jak je lépe prodávat (zejména v onlinu), kde je nabídnout a jak je dostat k lidem.
- Obsahová strategie – Začneme budovat obsah, který k vám přiláká nové čtenáře a klienty.
- Copywriting a PR texty – Píšu texty pro webové stránky i reklamní PPC kampaně. Také tvořím PR články, které vás podpoří v onlinu i tištěných médiích.
- SEO – Texty optimalizuji na důležitá klíčová slova a slovní fráze pro co nejlepší dohledatelnost v internetových vyhledávačích.
- PPC reklama – Kompletně se postarám o vaši PPC reklamu v Google Ads, Seznam Sklik a na Facebooku.
- Monitoring a analytika – Budu monitorovat a analyzovat výkon vašeho webu, PPC kampaní a obchodních výsledků, abychom váš projekt mohli neustále posouvat kupředu. Používám administrativní nástroje Google/Seznam, ale i nezávislé a profesionální skupiny nástrojů Collabim.
Dlouhodobě i jako marketingový mentor, kde mé znalosti využívají primárně nově vznikající společnosti, startupy nebo malé firmy. Rád pracuji i na projektech s mezinárodním přesahem v angličtině. Klienti oceňují mé široké znalosti jak v úrovni online marketingu, tak i v oblasti softwaru a hardwaru pro komplexní správu IT.
Začínající i dynamicky se rozvíjející firmy se v naprosté většině potýkají s problémem efektivity vlastní práce a „burning money“ – spálených peněz
které jsou v dnešní době naprosto nezbytné pro to, aby se firma dostala do fáze zisku. Ze všech stran slyší, že bez online reklamy, Google Ads, Seznam sKlik, Facebook influencerů a další obrovské množiny možností, které dnes marketingový svět umožňuje, to prostě nejde.
Ale kolik reklamních a online agentur se dokáže zamyslet (nebo se chce zamýšlet) nad celkovým podnikatelským záměrem a konceptem?
má podnikatel/společnost již existující produkt/službu
je v aktuálním stavu nebo ve výhledu podnikání opravdu ziskové
jak si firma/produkt stojí v porovnání s konkurencí. A kdo je vlastně konkurence
jak vypadá oslovovaný segment trhu – lokální, ČR, EU, celý svět = není malých cílů!
jaké jsou vlastně konkurenční výhody (firmy nebo produktu) a jsou opravdu zajímavé pro oslovovaný segment trhu
Těch otázek jsou, respektive mohou být desítky. Na jejich základě by se teprve měl tvořit Business Plán a jeho součástí zase Marketingový plán a teprve nyní se dostáváme k efektivnímu využití nákladů na online marketing. Že to je zbytečně složité? Tak za prvé složité to není a za druhé zbytečné už vůbec ne.
Jsou to všechno vaše peníze, které použijete proto, abyste si vybudovali solidní základnu podnikání. Tak je nevyhazujte z okna.
Já vám s tím rád pomůžu. Posledních pár let úspěšně využívám a rozvíjím své obchodní a marketingové znalosti z korporátu pro efektivní růst startupů, malých a středních firem, zejména z oblastí finančnictví, automotive a informačních technologií.


Ing. Ivo ŠČUKA – tak zatím alespoň takhle… kontakty ZDE