SEO optimalizace
a PPC marketing:
ING. IVO ŠČUKA

🔎 Potřebujete pomoci s SEO, PPC optimalizací a nebo řešíte online marketing jako celek? 👨‍💼 Jako SEO Marketér jsem tu pro Vás!

Získejte více zákazníků a zlepšete svou online viditelnost díky profesionálním službám.

Zavolejte a začněte růst! 🚀

SEO optimalizace a PPC marketing – to je maximální efektivita PPC kampaní.

Zkratku „SEO“ a nebo slovní spojení „PPC kampaně“ už asi zná většina návštěvníků tohoto webu. Ale pro jistotu a připomenutí – SEO = search engine optimisation a PPC = Pay Per Click.
Tedy SEO optimalizace => optimalizace pro vyhledávače a PPC optimalizace => optimalizace té části internetové reklamy, u které neplatíte za počet zobrazení, ale za „proklik“ na vaši WEB stránku, na kterou směřujete vaši reklamu. A v čem tedy spočívá ona „optimalizace“?

SEO a PPC optimalizace je prácí SEO Marketéra nebo také PPC Marketéra. SEO Marketer pracuje s obsahem WEB stránek tak, aby jejich technický i obsahový stav zajišťoval co nejlepší odpovědi na potenciální otázky čtenářů. Kdežto PPC Marketer využívá podobných informací, ale nastavujete v souladu s nimi veškeré parametry PPC reklamy. Samozřejmě s detailní znalostí toho, jak taková internetová reklama, (rozuměj Google Ads a Seznam.cz Sklik ale i FB atd.) funguje. Má velmi zásadní smysl, když tyto dvě marketingové odbornosti obou verzí Marketerafungují společně! Optimalizujete tak nejen obsah pro své čtenáře, ale i náklady a hlavně samotné fungování PPC reklamy.

Pojďte společně zajistit, aby vaše obchodní a marketingové náklady nebyly vyhozené peníze. Ověřte si efekt vlastních stránek a reklamy v oblastech:

01

Jako SEO Marketer a vy – společně optimalizujeme stránky na důležitá klíčová slova a slovní fráze pro co nejlepší dopad na vaše čtenáře. A tím i dohledatelnost a přední pozice v internetových vyhledávačích.

02

Kompletně se jako PPC Marketer postarám o vaši PPC reklamu v Google Ads, Seznam Sklik, na Facebooku atd.

03

Začneme budovat obsah, který k vám přiláká nové čtenáře a klienty.

04

Píšu texty pro webové stránky i reklamní PPC kampaně. Také tvořím PR články, které vás podpoří v onlinu i tištěných médiích.

05

Na základě analýzy trhu a konkurence sestavím strategický obchodní plán, který pomůže vaši firmu rozvíjet s optimálními náklady.

06

Zamyslíme se nad tím, jak nacenit vaše produkty a služby, jak je lépe prodávat (zejména v onlinu), kde je nabídnout a jak je dostat k lidem.

07

Budu monitorovat a analyzovat výkon vašeho webu, PPC kampaní a obchodních výsledků, abychom váš projekt mohli neustále posouvat kupředu. Používám administrativní nástroje Google/Seznam, ale i nezávislé a profesionální skupiny nástrojů Collabim.

08

Není to zase tak složité. Váš WEB má nějaké cíle, hodnoty. Máte je definovány? Přece jen „zvýšení návštěvnosti WEBu“ to je docela dobře měřitelná hodnota. Ale stačí vám to? Více se dozvíte v detailním článku na téma měření úspěšnosti SEO a PPC optimalizace.

Dlouhodobě zajišťuji nejen služby SEO optimalizace a PPC marketing, ale spolupracuji také jako marketingový mentor s malými firmami, se startupy, nebo i středně velkými společnostmi. Tedy takovými, které které nemají nebo nechtějí mít vysoké marketingové rozpočty. A je více než jasné, že právě

SEO optimalizace pro malé a střední firmy má velký význam.


Tyto firmy často bojují s výrazně větší a finančně silnější konkurencí a SEO i PPC optimalizace má pro ně velký efekt. Rád také pracuji i na projektech s mezinárodním přesahem
v angličtině. Klienti oceňují mé široké znalosti jak v úrovni online marketingu, tak i v oblasti softwaru a hardwaru pro komplexní správu IT.

Začínající i dynamicky se rozvíjející firmy se v naprosté většině potýkají s problémem efektivity vlastní práce a „burning money“ – spálených peněz, které jsou v dnešní době naprosto nezbytné pro to, aby se firma dostala do fáze zisku. Ze všech stran slyší, že bez online reklamy, Google Ads, Seznam sKlik, Facebook influencerů a další obrovské množiny možností, které dnes marketingový svět umožňuje, to prostě nejde.

Ale kolik reklamních a online agentur se dokáže zamyslet (nebo se chce zamýšlet) nad celkovým podnikatelským záměrem a konceptem?

Pracoviště SEO & PPC MARKETING

Těch otázek jsou, respektive mohou být desítky. Na jejich základě by se teprve měl tvořit Business Plán a jeho součástí zase Marketingový plán a teprve nyní se dostáváme k efektivnímu využití nákladů na online marketing. Že to je zbytečně složité? Tak za prvé složité to není a za druhé zbytečné už vůbec ne.

Jsou to všechno vaše peníze, které použijete proto, abyste si vybudovali solidní základnu podnikání. Tak je nevyhazujte z okna.

Já vám s tím rád pomůžu. Posledních pár let úspěšně využívám a rozvíjím své obchodní a marketingové znalosti z korporátu pro efektivní růst startupů, malých a středních firem, zejména z oblastí finančnictví, automotive a informačních technologií.

SEO & PPC Akademie - Změna pozice klienta po SEO optimalizaci
SEO & PPC Akademie - Porovnání online vnímání firmy během cca. 24 měsíců SEO a PPC optimalizace.
Ivo Ščuka fotografie

Zadejte svůj email 📧, odhlásit se můžete vždy 😎