▶ _Zdravím vás!
Na internetu samozřejmě existuje množství serverů umožňujících vlastní prezentaci. Každý portál se ale musí nějak profilovat. LinkedIn...
Ne, SEO & PPC Akademie není o textech pro Ctrl-C, Ctrl-V do vysokoškolských skript. Na takové vysvětlování, co je to SEO optimalizace je Wiki (Wikipedie), nebo Google. Já tím názvem SEO & PPC Akademie mám na myslí, že vám nabízím zjednodušený, chcete-li laický popis témat, kterými se zabývám. Protože i mě bude k užitku, když budete rozumět názvům i k čemu vám to bude. Jak všichni víme, v online světě konkurence číhá za „každým klikem“. A proto je nezbytné všechny důležité (nebo alespoň nezbytné) věci dělat pořádně. Třeba takhle. Když říkám pořádně, tak tím myslím „v souladu se strategií vaší firmy, v souladu s vašim podnikáním“. Protože jinak také můžete jen utratit podstatně více peněz za reklamu, než je nezbytné…to je taky řešení.
Informace z obou oborů, tedy optimalizace PPC (platby za kliknutí) ale také SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jsou důležité. Protože každý z těchto oborů má své vlastní výhody a oba si zasluhují pozornost a také znalosti. Pokud je váš marketingový mix správně vyvážen, můžete dosáhnout většího počtu zákazníků a zvýšit celkový výkon reklamní strategie.
PPC umožňuje rychlý nárůst návštěvnosti webových stránek a umístění vašich reklam na přední pozice u vyhledávačů. Pokud se snažíte rychle zvýšit návštěvnost vašich webových stránek, je PPC velmi užitečné. Současně umožňuje testování různých reklamních strategií a zjistit, která funguje nejlépe pro váš byznys.
SEO pak může zlepšit organický růst návštěv a počtu návštěvníků a přilákat takové, u kterých je větší pravděpodobnost konverze. Správná SEO optimalizace zlepšuje kvalitu vašich stránek, jejich čitelnost. Důležitým faktem PPC optimalizace a SEO současně je, že maximalizuje efektivitu vloženého času i investic.
Zásadním cílem společné SEO a PPC optimalizace je, že dokáže zařídit, že za PPC utratíte takový objem finančních prostředků, který bude mít pro Vás ten největší efekt. A vy také budete zcela jistě vědět PROČ a ZA CO utrácíte. V následujících článcích tedy pro vás průběžně připravuji takové stručné informace o hlavních výrazech, které na vás/nás v PPC a SEO čekají nebo čekat mohou.