▶ _Zdravím vás!
Na internetu samozřejmě existuje množství serverů umožňujících vlastní prezentaci. Každý portál se ale musí nějak profilovat. LinkedIn...
Ne, Scukapedia není o textech pro Ctrl-C, Ctrl-V do vysokoškolských skript. Na takové vysvětlování, co je to SEO optimalizace je Wiki (Wikipedie), nebo Google. Já tím názvem Scukapedia mám na myslí, že bych vám rád nabídnul zjednodušený, chcete-li laický popis témat, kterými se zabývám. Protože i mě bude k užitku, když jim budete rozumět a k něčemu vám to bude. Jak všichni víme, v online světě konkurence číhá za „každým klikem“. A proto je nezbytné všechny důležité (nebo alespoň nezbytné) věci dělat pořádně. Třeba takhle. Když říkám pořádně, tak tím myslím „v souladu se strategií vaší firmy, v souladu s vašim podnikáním“. Protože jinak také můžete jen utratit podstatně více peněz za reklamu, než je nezbytné…to je taky řešení.
Jsem si jist, že společně můžeme zařídit, že za PPC utratíte takový objem finančních prostředků, který bude mít pro Vás ten největší efekt. A vy také budete zcela jistě vědět PROČ a ZA CO utrácíte. Přitom v SEO optimalizaci je samozřejmě také potřeba udělat kus práce. Ale to si přece zlepšujete hodnotu svého WEBu! To je snad dost zásadní rozdíl proti útratě každý měsíc za reklamu před vaší konkurencí nemyslíte? Ta práce na vlastním WEBu a textech je důležitá právě proto, abychom neutráceli zbytečně. Aby byla vaše práce vidět i bez příliš velkého objemu finančních prostředků do online reklamy. Ono to samozřejmě úplně bez nich také nejde. V následujících textech tedy pro vás průběžně připravuji takové stručné informace o hlavních výrazech, které na vás/nás v PPC a SEO čekají nebo čekat mohou.