Google AdWords

Služba Google, která mi nabízí reklamní pozici ve vyhledávači Google na mnou zvolené klíčové slovo, slovní spojení nebo více slov. To vše za předpokladu, že si za tuto pozici zaplatím. => Jak můžete vidět, na mě nikdo neinzeruje…logicky 😊. Ceny za proklik jsou velmi, opravdu velmi rozdílné, od desetníků, jednotek korun až po stokoruny/Eura. Vše záleží na tržní pozici produktu nebo inzerovaného klíčového slova. Ale třeba i mého regionu nebo času zobrazení.

Spoustu parametrů můžu ovlivnit a tím upravovat moji výslednou cenu, tedy i moje náklady. Google AdWords má k dispozici velké množství parametrů k nastavení a samozřejmě i formátů reklamy. Reklamy mohou být textové, grafické, doplněné fotografií, kompilované automatem z předpřipravených textů, automaticky tvořené systémem podle mých požadavků. Základem tedy je abych si vytvořil jasnou představu o tom, CO je pro mě ten nejdůležitější výsledek reklamy, na jeho základě zvolit vhodná klíčová slova, formát reklamy, který bude relevantní mé cílové skupině a samozřejmě kolik finančních prostředků chci nebo spíše můžu v Google reklamě utratit, kolik je můj marketingový rozpočet. 

Pozor – dostal jsem se do kontaktu s kampaní Google AdWords, která využívala snad všechny možnosti, které tento systém nabízí. Výsledkem bylo, že se ve výsledcích nebyl schopen orientovat nejen klient, ale i poskytovatel tohoto řešení. Po pár měsících bezvýsledného nastavování desítek parametrů, landing pages, stovek klíčových slov a jazykových mutací byla spolupráce ukončena pro naprosto neuspokojivé výsledky. 

Protože AdWords může být i trochu jako loterie. Stačí chvilka nepozornosti při nastavován parametrů a měsíční rozpočet je pryč. Věc samozřejmě velmi souvisí se strategií PPC – Pay Per ClickA nezapomeňte, že Google AdWords tady nejsou samy. Je tu pro nás v Česku i Seznam Sklik. Pro některé skupiny zákazníků a služeb tento reklamní systém doporučuji jako důležitější. A často i efektivnější!

Další články

Nová vozidla jsou dražší a nejsou.

Změny trhu, které jsme nezažili roky. Zdražování, válka. O dopadech na logistiku jsme si povídali s významnými

Zabezpečení JABLOTRON JA-100

Nový systém zabezpečení Jablotron JA-100 je možné jej ovládat nejen přes SMS a nebo telefonem, ale i

Jednou za čas info do mailu?

Tak ho zadejte, odhlásit se můžete vždy 📧