Je to zkratka = Search Engine(s) Optimization. Tedy optimalizace obsahu WEB stránek tak, aby se tento obsah jevil vyhledávačům vysoce relevantní pro ta slova a slovní spojení, která budou hledat vaši zákazníci. Je to věčný boj, protože totéž budou dělat vaši konkurenti. To (s) je tam navíc a přidávám ho úmyslně. Jsme v Česku, mluvíme česky, píšu a píšeme často reklamní texty v češtině, protože nabízíme služby a naše produkty v prostředí, kde se mluví česky. Takže nás musí i v rámci SEO optimalizace zajímat vyhledávače specificky v češtině. Tím samozřejmě nezavrhuji angličtinu. Aby vaše snažení mělo efekt, vyhledávač musí zaindexovat váš text tak, aby ho našel český uživatel. Tedy například i na Seznam.cz. Často důležitější, než na Google…
Když své texty neproženete SEO optimalizací, propadnete se na vyhledávači někam hooodně daleko na seznamu relevantních stránek s minimální šancí zaujmout nového zákazníka. A nebo si musíte zaplatit reklamu, třeba na tomtéž vyhledávači.