SEO & PPC Akademie

Nebo to můžete brát také jako slovník pro SEO a PPC optimalizaci. Nevíte co která značka a výraz znamená? Zde určitě najdete co hledáte. A nebo se zeptejte.

Ne, SEO & PPC Akademie není o textech pro Ctrl-C, Ctrl-V do vysokoškolských skript. Na takové vysvětlování, co je to SEO optimalizace je Wiki (Wikipedie), nebo Google. Já tím názvem SEO & PPC Akademie mám na myslí, že vám nabízím zjednodušený, chcete-li laický popis témat, kterými se zabývám. 

SEO & PPC Akademie je souhrn PPC a SEO výrazů, které byste měli znát.

Informace z obou oborů, tedy optimalizace PPC (platby za kliknutí) ale také SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jsou důležité. Protože každý z těchto oborů má své vlastní výhody a oba si zasluhují pozornost a také znalosti. Pokud je váš marketingový mix správně vyvážen, můžete dosáhnout většího počtu zákazníků a zvýšit celkový výkon reklamní strategie.

Zásadním cílem společné SEO a PPC optimalizace je, že dokáže zařídit, že za PPC utratíte takový objem finančních prostředků, který bude mít pro Vás ten největší efekt. A vy také budete zcela jistě vědět PROČ a ZA CO utrácíte. V následujících článcích tedy pro vás průběžně připravuji takové stručné informace o hlavních výrazech, které na vás/nás v PPC a SEO čekají nebo čekat mohou. 

No a pokud nemáte čas a nebo energii na pročítání všech těch hesel – zkuste třeba SEO – vyhledávání. …😊.

SEO a PPC Akademie - nejdůležitější výrazy a zkratky :

Co najdete v akademii:

Hlavní témata www.seorestart.cz nebyla úplným překvapením – ChatGPT, OpenAI, nový Edge s Bing AI panelem. A možná právě proto byl obsah přednášek na jedničku.
Chcete zjistit, jak zvýšit prodejnost projektu bytů nebo kanceláří? Co nejdříve a za nejlepší cenu? Pak si tedy otestujte, jak jste na tom.
Máte WEB a chcete zvýšit jeho návštěvnost? Podívejte se, jak jsem pomohl mým zákazníkům zvýšit návštěvnost a konverze díky SEO a PPC službám.
Hodnocení obsahu vašeho WEBu od Google, ale i Seznam.cz nebo Bing je opravdu důležité. I když vás zná spousta zákazníků, pořád ještě jich zbývá dost takových, kteří o vás nevědí a je to problém, pokud by to tak zůstalo.
U Seznam.cz je potřeba velmi dobře nastavit kombinaci SEO a PPC optimalizace. Indexování stránek robotem (SeznamBot) probíhá se zpožděním v porovnání s Google, nicméně to nemusí platit vždy.