SEO & PPC Akademie

Nebo to můžete brát také jako slovník pro SEO a PPC optimalizaci. Nevíte co která značka a výraz znamená? Zde určitě najdete co hledáte. A nebo se zeptejte.

Ne, SEO & PPC Akademie není o textech pro Ctrl-C, Ctrl-V do vysokoškolských skript. Na takové vysvětlování, co je to SEO optimalizace je Wiki (Wikipedie), nebo Google. Já tím názvem SEO & PPC Akademie mám na myslí, že vám nabízím zjednodušený, chcete-li laický popis témat, kterými se zabývám. Protože i mě bude k užitku, když budete rozumět názvům i k čemu vám to bude. Jak všichni víme, v online světě konkurence číhá za „každým klikem“. A proto je nezbytné všechny důležité (nebo alespoň nezbytné) věci dělat pořádně. Třeba takhle. Když říkám pořádně, tak tím myslím „v souladu se strategií vaší firmy, v souladu s vašim podnikáním“. Protože jinak také můžete jen utratit podstatně více peněz za reklamu, než je nezbytné…to je taky řešení.

SEO & PPC Akademie je souhrn PPC a SEO výrazů, které byste měli znát.

Informace z obou oborů, tedy optimalizace PPC (platby za kliknutí) ale také SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jsou důležité. Protože každý z těchto oborů má své vlastní výhody a oba si zasluhují pozornost a také znalosti. Pokud je váš marketingový mix správně vyvážen, můžete dosáhnout většího počtu zákazníků a zvýšit celkový výkon reklamní strategie.

PPC umožňuje rychlý nárůst návštěvnosti webových stránek a umístění vašich reklam na přední pozice u vyhledávačů. Pokud se snažíte rychle zvýšit návštěvnost vašich webových stránek, je PPC velmi užitečné. Současně umožňuje testování různých reklamních strategií a zjistit, která funguje nejlépe pro váš byznys.

SEO pak může zlepšit organický růst návštěv a počtu návštěvníků a přilákat takové, u kterých je větší pravděpodobnost konverze. Správná SEO optimalizace zlepšuje kvalitu vašich stránek, jejich čitelnost. Důležitým faktem PPC optimalizace a SEO současně je, že maximalizuje efektivitu vloženého času i investic. 

Zásadním cílem společné SEO a PPC optimalizace je, že dokáže zařídit, že za PPC utratíte takový objem finančních prostředků, který bude mít pro Vás ten největší efekt. A vy také budete zcela jistě vědět PROČ a ZA CO utrácíte. V následujících článcích tedy pro vás průběžně připravuji takové stručné informace o hlavních výrazech, které na vás/nás v PPC a SEO čekají nebo čekat mohou. 

No a pokud nemáte čas a nebo energii na pročítání všech těch hesel – zkuste třeba SEO – vyhledávání. …😊.

SEO a PPC Akademie - nejdůležitější výrazy a zkratky :

Podmínky optimalizace pro vyhledávače se neustále vylepšují a částečně i mění. V roce 2023 se celková forma hodnocení stránek vyhledávačem Google definuje jako EEAT.
Připadá vám to jako marketingový titulek? No ale on to je marketingový titulek. A proč by nebyl, když
Lze jen potvrdit i z mých praktických zkušeností, že úprava technických SEO faktorů v rámci pravidel SEO je klíčovým aspektem úspěchu.
Hlavní témata www.seorestart.cz 2023 nebyla úplným překvapením – ChatGPT, OpenAI, nový Edge s Bing AI panelem. A možná právě proto byl obsah přednášek na jedničku. Asi i s hvězdičkou - 1️⃣⭐
SEO - Search Engine Optimisation a Optimalizátor je zkomolenina češtiny. Osoba, která má dostatečně znalosti a ty použije pro zlepšení pozice vašich stránek.
Proč "okolo mě"? Protože SEO není jen o optimalizaci obsahu, ale také jak souvisí s vašim podnikáním a nápady. A tomu pomáhá osobní jednání.
Pro analýzu WWW stránek ale i analýzu klíčových slov je nezbytné používat relevantní aplikace. Je toho spoustu, co SEO a PPC specialista umí.
Jistě se často na WEB stránkách setkáte s bannerem, který má v pravém roku takový malý trojúhelníček. Ano, právě jste se seznámil s Google AdSense.
Google Webmaster Tools také pod názvem Google Search console Tools... je služba kterou je možné analyzovat chování vašich stránek v rámci právě prostředí Gloogle.
To, co je nutné udělat při psaní textu je uvědomit si, že zaujmout čtenáře máte šanci jen dvakrát. Ve vyhledávači a při čtení vlastního textu. Grafika je příjemná, ale bez obsahu...?