SEO & PPC Akademie

Nebo to můžete brát také jako slovník pro SEO a PPC optimalizaci. Nevíte co která značka a výraz znamená? Zde určitě najdete co hledáte. A nebo se zeptejte.

Ne, SEO & PPC Akademie není o textech pro Ctrl-C, Ctrl-V do vysokoškolských skript. Na takové vysvětlování, co je to SEO optimalizace je Wiki (Wikipedie), nebo Google. Já tím názvem SEO & PPC Akademie mám na myslí, že vám nabízím zjednodušený, chcete-li laický popis témat, kterými se zabývám. 

SEO & PPC Akademie je souhrn PPC a SEO výrazů, které byste měli znát.

Informace z obou oborů, tedy optimalizace PPC (platby za kliknutí) ale také SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jsou důležité. Protože každý z těchto oborů má své vlastní výhody a oba si zasluhují pozornost a také znalosti. Pokud je váš marketingový mix správně vyvážen, můžete dosáhnout většího počtu zákazníků a zvýšit celkový výkon reklamní strategie.

Zásadním cílem společné SEO a PPC optimalizace je, že dokáže zařídit, že za PPC utratíte takový objem finančních prostředků, který bude mít pro Vás ten největší efekt. A vy také budete zcela jistě vědět PROČ a ZA CO utrácíte. V následujících článcích tedy pro vás průběžně připravuji takové stručné informace o hlavních výrazech, které na vás/nás v PPC a SEO čekají nebo čekat mohou. 

No a pokud nemáte čas a nebo energii na pročítání všech těch hesel – zkuste třeba SEO – vyhledávání. …😊.

SEO a PPC Akademie - nejdůležitější výrazy a zkratky :

Co najdete v akademii:

Před tím, než se pustíme do detailní optimalizace (SEO) obsahu vašeho webu je klíčové vyřešit veškeré technické nedostatky dle pravidel SEO. Potvrzují to i osobnosti jako Martin Splitt, John Mueller a Gary Illyes z Google.
Většina SEO nástrojů je často k dispozici zdarma. Ty profesionální a placené ale mají velmi často režim, který snese označení „SEO nástroje zdarma„. Použití je většinou omezeno na registraci a jeden nebo několik málo testovaných WEBů.
Kolín přece není z Prahy tak daleko. Jedná se o průmyslové město s automobilkou a rozvinutým průmyslem a službami, kde je přece potřeba být konkurenční a umět oslovit zákazníky. Nejen na centrálním náměstí, nebo ve FUTURUM.
How you can get to the top of the search engine rankings with good SEO consultant work, and it is not entirely necessary to spend on PPC.
SEO a PPC partneři se kterými spolupracuji a vytvářím WEB design, SEO i PPC a které dlouhodobě poskytují kvalitní a odborné služby.
Pokud chci dělat PPC optimalizaci rozpočtů, musím vědět jaká jsou důležitá slova a fráze pro mé zákazníky. A tady samozřejmě – pro zákazníky, ne pro můj produkt.
SEO Optimalizace a zlepšení pozice WWW stránek pro vyhledávače je služba vhodná kdekoliv. Ani Brno není výjimkou. Mý klienti jsou a mohou být firmy z Brna, Ostravy nebo Mohelnice. Ani Šumperku se nevyhýbám.