Spoustu času a energie vložily nejedna marketingová agentura do vzdělávání a hledání strategie na dobu „až Google ukončí v prohlížeči Chrome podporu cookies třetích stran. I já sám jsem se touto problematikou zabýval tak detailně, abych uměl odpovědět svým zákazníkům – co se děje a hlavně – co se bude dít.
Takže pro ty z vás, co ještě nezjistili – vypadá to, že Google nejen, že tuto podporu neukončí v 4Q2024, ani v 1Q2025, ale možná celou tuhle strategii změní a jak napsal Anthony Chavez, viceprezident Privacy Sandbox ve společnosti Google ve svém příspěvku:
Early testing from ad tech companies, including Google, has indicated that the Privacy Sandbox APIs have the potential to achieve these outcomes….In light of this, we are proposing an updated approach that elevates user choice. Instead of deprecating third-party cookies, we would introduce a new experience in Chrome that lets people make an informed choice that applies across their web browsing, and they’d be able to adjust that choice at any time. We’re discussing this new path with regulators, and will engage with the industry as we roll this out.
volně přeloženo:
Testování od společností zabývajících se reklamou, včetně společnosti Google, ukázalo, že rozhraní Privacy Sandbox API mají potenciál k dosažení těchto výsledků… Ve světle toho navrhujeme aktualizovaný přístup, který zvyšuje možnost volby uživatele. Namísto ukončení podpory souborů cookies třetích stran bychom v Chromu zavedli nové prostředí, které lidem umožní informovaně se rozhodnout a které se bude vztahovat na jejich procházení webu, a budou moci tuto volbu kdykoli upravit. O této nové cestě diskutujeme s regulačními orgány a budeme zapojovat i reklamní společnosti při jeho zavádění.
A teď si s tím poraďte jak umíte…Je to od něj test na regulátory, nebo ohlášení směru?
Source: https://privacysandbox.com/news/privacy-sandbox-update/