Konzultace PPC Marketingu zdarma

Platíte měsíční poplatky za PPC kampaně a marketing a nevidíte žádné výsledky? Požádejte mě o konzultaci PPC marketingu zdarma – nic neriskujete. Samozřejmě existuje mnoho návodů, jak zajistit, aby vaše správa PPC kampaní fungovala co nejlépe. A určitě jste se některým z těchto návodů řídili. Ale nějak to nefunguje, že? Protože máte firmu, které byste se měli věnovat na 100 %. A naučit se dělat kvalitní PPC optimalizaci, to je zase moje podnikání, kterému se věnuji na 100 %. Analýza vašich PPC kampaní bude opravdu o tom, jak vypadá váš WEB z pohledu PPC, jak ta PPC kampaň funguje a co si myslím o tom, jak ji máte nastavenou. Reference a zkušenosti.
Co pro vás mohu v případě konzultace PPC marketingu zdarma udělat?
Tak nejprve se koukneme společně na to, co vyvíjíte, vyrábíte, nabízíte. Co je vašim hlavním obchodním artiklem. Pak vám na základě tohoto mohu poskytnout informace o marketingu typu PPC (pay-per-click), které pro vás mohou být užitečné. PPC marketing je specifická forma reklamy, při které inzerenti platí poplatek pokaždé, když je kliknuto na některou z jejich reklam. Inzerenti, tedy vy, si v systému navrhnete a připravíte klíčová slova, která jsou relevantní pro vaše podnikání. Společně s těmito klíčovými slovy je potřeba vytvořit základní skladbu reklamních titulků a textů. A když to všechno správně propojíte, tahle vaše reklama se zobrazí vždy, když bude někdo dané klíčové slovo hledat. PPC marketing může být účinným způsobem, jak zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a generovat potenciální zákazníky, ale je důležité pečlivě spravovat a optimalizovat uvedenou skladbu „reklamní kampaně a reklam“, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.

Základní hodnocení v rámci konzultace PPC marketingu
- Výběr správného čtenáře, publika: Ujistěte se, že se vaše reklamy zobrazují správnému typu zákazníka. Pomocí nástrojů, jako je Google Analytics, můžete analyzovat a pochopit jaký typ zákazníka je právě ten váš a podle toho upravit nastavení reklamní PPC kampaně.
- Vyzkoušejte si několik verzí reklamních textů: Ujistěte se, že je vaše reklamní texty jsou přesvědčivé a hlavně relevantní ke klíčovým slovům a ke čtenáři, na kterého cílíte. Víte, c je to A/B testování? To znamená připravit a spustit několik verzí reklam a na reálných návštěvnících vašeho WEBu zjistíte, co funguje nejlépe.
- Máte správně nastavené cílové stránky? Ujistěte se, že vaše cílové stránky (kam směřujete návštěvníka z PPC reklamy) jsou optimalizovány pro konverze. Tedy napsány tak, aby čtenáře směřovaly k realizací vámi požadované akce = registrace, nákup, objednávka.
- Sledujte a upravujte finanční nastavení PPC kampaní a reklam. Vaše konkurence také nespí. Ani u PPC kampaní. Takže musíte neustále sledovat, jak se vám daří s vaší reklamní strategií, zda a jak moc jste úspěšní s umístěním vašich reklam. Ale i obráceně - zda neutrácíte zbytečné peníze za sice úspěšnou reklamu s vysokou mírou prokliku návštěvníků, kteří ale následně nic nekoupí, Nerealizují vámi požadované konverze.
- Máte nastaveny Konverze a dávají smysl pro obchod?
- atd.
PPC systémy umožňují obrovské množství nastavení a variant reklamní strategie. Jejich vysoký počet ale také často vede k jejich využití nad rámec smysluplnosti. Vždy je potřeba si uvědomovat, že se primárně jedná o efektivitu investovaných finančních prostředků. Pokud máte další otázky týkající se marketingu v PPC...