Google pokračuje v optimalizaci, respektive v úpravách podmínek indexace obsahu WEB stránek a tedy samozřejmě i výsledků a pořadí vyhledávání. Tentokrát popisuje změny jako:
- aktualizace Google Core – pokračování v práci na zlepšování kvality našich výsledků vyhledávání tím, že zobrazujeme více obsahu, který lidé považují za skutečně užitečný, a méně obsahu, který vypadá, jako by byl vytvořen pouze pro dobrý výkon ve Vyhledávání.
Bude tahle úprava mít zásadní dopad na stránky optimalizované nebo dokonce generované přes AI umělou inteligenci? Přikláněl bych se k definici „to záleží, ale asi určitě“. - Dokončení zavedení může trvat až 2 týdny – tedy do konce listopadu 2024
Používáte pro generování vašeho obsahu ChatGPT, nebo jiné AI „generátory textu a obsahu“? Uvidíte/me, jaký vliv bude mít tahle úprava. Nejpozději začátkem prosince 2024… A nebo se raději zamyslet nad kvalitou vlastního obsahu. Prezentujete jak jste skvělí, co všechno dokážete a jak jste nejlepší ve svém oboru? A nebo máte na stránkách řešení problémů vašich zákazníků? Koukněte se na celkovou strukturu a obsah. Potřebujete zlepšit pozice ve vyhledávači už teď, bez vlivu November 2024 Core Update?
Source:
a další Aktualizace 12-2024:
Líbil by se vám takový výsledek Google Aktualizace?
Incident began at 2024-11-11 11:00 and ended at 2024-12-05 00:00 (all times are US/Pacific).
Podle veřejně dostupných zdrojů se zdá, že tento Core Update aktuálně zlepšuje pozice u obsahu, který byl minulými aktualizacemi postižen „neprávem“. A pak dává logiku i fakt, že tato aktualizace byla v zápětí následována SPAM aktualizací…
Google December 2024 SPAM Update - za týden!
Ve velmi krátké době následovala aktualizace zaměřená na SPAM domény a jejich obsah. V obecné rovině lze konstatovat, že tento Update má aktualizovat obsah indexů Google tak, aby cíleně omezoval stránky, které nedodržují pokyny pro webmastery – ZDE. Weby ovlivněné těmito aktualizacemi SE „pravděpodobně“ snaží získat pozice na SERPu tím, že nedodržují nebo obcházejí Google postupy.
Kombinovaný vliv těchto dvou krátce po sobě následovaných aktualizací může být dosti nepřehledný… a to samo o sobě znesnadňuje analýzu dopadů zrovna na vašem WEBu? Ozvěte se ⏬, koukneme na to.
zdroj: