SEM – Search Engine Marketing

Rychlost WEBu na maximum

Search engine marketing (SEM) je vlastně přesně ta oblast marketingu (a obchodu!), kterou dělám. [dobře popsáno ve Wikipedii]. Tedy kombinace SEO optimalizace stránek a optimalizace také v oblasti PPC inzerce. Já se nicméně domnívám, že základním cílem Search Engine Marketingu je zlepšení obchodních výsledků zadavatele. SEM není samospásné tím, že přivede více uživatelů a čtenářů. Jeho výsledkem by měl být obchodní úspěch. Cílem tedy je maximalizovat efektivitu stránek pro jejich tvůrce. Samozřejmě zásadně rozdílný bude pohled na WEB stránky a SEM u truhlářství a nebo eshopu s oblečením. Tedy i SEM, jako kombinace dvou rozdílných přístupů k prezentaci uživatele bude závislé ve svém obsahu na konkrétních požadavcích klienta.

Další články

▶ SEO Praha

SEO Optimalizace a zlepšení pozice WWW stránek pro vyhledávače je služba vhodná pro kohokoliv. Mý klienti jsou...
Ivo Ščuka fotografie

Jednou za čas info do mailu?

Tak ho zadejte, odhlásit se můžete vždy 📧