SEO optimalizace

SEO je vlastně "optimalizace nalezitelnosti"

SEO = Search Engine Optimization => jedná se o docela široký a samostatný obor. Obor, který se vyvíjí ze dne na den. Tady si opravdu můžu být jisti, že „Co platilo včera, dnes již platit nemusí.“ Současně je to v češtině trochu zkomolenina. Zkratka SEO již tu Optimalizaci obsahuje. Takže vlastně říkáme, že optimalizujeme optimalizaci. Významově tedy nesmysl, přesto si rozumíme. Shrnuji tedy – jako tvůrce WEB stránek mám zájem, aby právě ty moje byly dobře viditelné = hledatelné vyhledávači typu Google, v našem regionu Seznam, ale i Bing, Baidu nebo třeba i DuckDuckGo

Disciplína Search Engine Optimization / SEO optimalizace má za úkol mi pomoci při tvorbě mých WEB stránek v tom, aby efekt mé práce byl maximalizován, aby moje WEB stránky byly co nejlépe nalezitelné, co nejvýše v hodnocení vyhledávačů. Děje se tak že využívám znalosti o algoritmech vyhledávačů ve spojení s analýzou zájmů klienta. To podtržení je důležité. Bez závěrečné části věty jen pracuji. Bez efektu.

Google EEAT with Trust as the key

Tedy- co to je optimalizace nalezitelnosti?

Vyhledávače sice prohledávají veškerý obsah mé WWW stránky, ale primárně mají zájem o text. A o text který má velký význam pro čtenáře. Zjišťují například díky prokliku, jak je obsah kvalitní, jak dlouho ho čtenáři čtou. A také je zajímá, jestli čtenáři zůstávají na konkrétním WEBu a jiných stránkách s dalším obsahem. Slova použitá u popisu obrázků zase pomohou pochopit vazby mezi obrázkem a textem. Monitorují spoustu indicií, proč zrovna tenhle text je ten nejlepší k danému tématu. To vše si vyhledávače uchovají, porovnají s konkurencí a následně „přetaví“ do pořadí a úryvků textů. No a my, čtenáři potom u hledaného slovního spojení vidíme výsledky. 

Máte SEO optimalizátora? A můžu ho vidět?

SEO OPTIMALIZACE je tedy činnost „SEO Optimalizátora“ (tohle spojení už dává smysl 😊), jehož hlavním úkolem je zajistit, aby můj text, můj obsah WEB stránky byl napsaný správně. Je maximálně žádoucí, abych napsal takový text, který maximálně splňuje požadavky na informace u mých čtenářů. A pokud je nejdůležitější skupina zákazníků třeba z Plzně nebo z Prahy? Pak musí být aktivita zaměřena zvláště na SEO Optimalizace pro Prahu. Například. 

Nutno podotknout, že tuto činnost budete jako spolupracovník nebo autor realizovat více-méně trvale. Protože konkurence dělá s vysokou pravděpodobností totéž. Víme, že pořadí na prvních příčkách vyhledávačů je velmi žádanou komoditou a je potřeba si toto pořadí odpracovat, zasloužit. Zcela jistě se vy živíte něčím, co vás dělá unikátním a proč si vás zákazníci váží. A vy to chcete dát světu vědět. Na šedesátém místě v pořadí vyhledávače Google nebo Seznam.cz se vám to moc nepovede. Raději byste měli nechat pracovat SEO Optimalizátora na tom, aby SEO Optimalizace vašich WEB stránek dávala dobré výsledky. Trvale.

Další články

Ivo Ščuka fotografie

Zadejte svůj email 📧, odhlásit se můžete vždy 😎