Správa PPC kampaní

Správa PPC kampaní

Správa PPC kampaní je zásadní součástí online marketingu.

Správa PPC kampaně je ve své podstatě profesionální zajištění všech souvislostí a nastavení všech parametrů PPC kampaně tak, aby mi PPC kampaň fungovala dle mých představ jako klienta, dle mého rozpočtu, na klíčová slova a slovní spojení, která jsou pro mne důležitá. Aby fungovala… Představme si to takhle – pořídím si auto, jeho součástí bude dnešní nejnovější výbava v provedení elektro vozidla. Nebo raději si představím hybrid a nebo vlastně můžu mít i benzínový motor – samozřejmě s filtrem pevných částic a s turbo motorem. Tohle auto ale budu servisovat podle příručky DIY – udělej si sám. DPF filtr občas vypálím, lambda sondu koupím na Aliexpresu a turbo vyčistím čistým benzínem. A budu si představovat, že s tímto autem zvítězím v rychlostním závodě třeba na Autodromu Brno. Kolik z vás si myslí, že s takovým autem OPRAVDU zvítězím?

Správa PPC kampaní je dlouhodobá záležitost

Při přípravě PPC kampaní jako součást online marketingu je pro mne zásadním krokem stanovení jednotného oslovení zákazníka v jeho cestě od vyhledávače a reklamního prostředí až po poslední html stránku s produktem. Velmi často se setkávám s tím, že správa PPC kampaně je navržena tak, aby přivedla firmě velké množství čtenářů jejich WEB stránek. Jenže oni jsou to podle mne opravdu JEN ČTENÁŘI. Když v rámci PPC analytiky zjistím, že více než 70% návštěv končí do 2-3 vteřin – jaká je pak skutečná cena vynaložená na prodej – cena konverze? Přitom to není tak úplně špatně – přece jen čtenáři reagovali na klíčová slova a texty, které klient odsouhlasil (doufejme!). Ale snažím se mít při správě PPC kampaní vždy na paměti, že méně je někdy více. A pokud se s klientem dohodnu na SEO optimalizaci webových stránek, pak se výsledek dostaví. A je jedno, jestli na Google Ads, Seznam Sklik, nebo na Facebooku.

Další články

Ivo Ščuka fotografie

Zadejte svůj email 📧, odhlásit se můžete vždy 😎