PPC kampaně co to je?

PPC - Pay Per Click - zaplať za návštěvu.

Titulek vlastně už odpověděl. Jedná se o reklamní systém, kde inzerent zaplatí za moji návštěvu, za můj proklik na jeho WEB stránku. 

Firmy i podnikatelé se potýkají s potřebou ukázat svou nabídku světu. Fakt, že nejdůležitějším zdrojem informací jsou dnes vyhledávače typu Google, Yahoo, Binx ale i Seznam.cz ví snad úplně každý. Ale jak jednoduše odpovědět na otázku „PPC kampaně – co to je?„. Zkratku jsem už vysvětlil, teď ještě k tomu, jak takový systém funguje. Primárně se tedy budeme bavit o PPC systému u vyhledávače Google, ale velmi podobně to funguje i u ostatních.

Jak skoro všichni víme, pokud vyhledávám na Google Search nějakou informaci, PŘED a ZA vlastními výsledky hledání se mi zobrazí reklama. Většinou 4 a nebo méně podle počtu „soutěžících“ inzerentů. Tyto inzeráty se mi poskládají v pořadí podle toho, jakou cenu [PPC] je inzerent ochoten zaplatit za to, že já na jeho reklamu kliknu a přejdu tedy z vyhledávání na jeho stránky. KDO a CO se mi zobrazí je zásluhou celého interního ekosystému, který musím správně nastavit. 

 

"PPC kampaně co to je?" je tedy odpověď složitá?

Jako podnikatel nebo firma reklamu v dnešním tržním prostředí potřebuji a její tvorba složitá být může i nemusí. Stručnou představu vám dá úvodní obrázek. Základním stavebním kamenem je struktura 1.Kampaně ; 2.Reklamní sestavy; 3.Reklamy; 4.Klíčová slova. Hlavním důvodem pro takto širokou strukturu je fakt, že jako inzerent chci většinou nabízet více jako jeden produkt nebo službu. Tyto produkty se budou lišit v Klíčových slovech. Reklamy a reklamní texty musím samozřejmě připravit tak, aby odpovídali potřebám mého zákazníka. Reklamní sestavu potom připravím například podle specifického regionu a Kampaň zahájím dva (i více) měsíců před Vánocemi. Například

Další články

SEO optimalizátor

Vysvětlení toho názvu je jednoduché. SEO - Search Engine Optimisation a Optimalizátor je zkomolenina češtiny. Ani nevím,...

Návrhy klíčových slov

Návrhy klíčových slov jsou podmínkou fungování WEBu. Klíčová slova se rozdělují na ta, která použijeme u PPC...

Google Tag Manager návod

Google tag manager ADMIN prostředí pro správu značek a kódu systémů, které jsou potřeba pro součinnost WEB...

Jednou za čas info do mailu?

Tak ho zadejte, odhlásit se můžete vždy 📧