Jaké PPC a SEO nástroje používám?
Jako SEO optimalizátor vám připravím analýzu a zhodnocení kvality vašich webových stránek. Také si můžeme dohodnout jen analýzu klíčových slov v textu, jednoduše na čem se domluvíme. Ale i pro takové úkoly je nezbytné používat relevantní aplikace a externí zdroje. A je toho spoustu, co se jako SEO specialista a PPC specialista musím naučit a musím znát. Přitom tyto nástroje jsou často dostupné i veřejnosti. A já jsem rád, že zákazník ví, co takový SEO nebo PPC nástroj dokáže. Velmi často se dnes hovoří o finanční gramotnosti, přitom základní znalosti online marketingu jsou také dost zásadní pro dnešní generaci. Protože klient má mít základní představu o rozsahu společné práce. To je jistě důležité, protože nejlepší je zákazník, který ví, jaký objem práce a znalostí představuje daný požadavek. Alespoň hrubě. Protože potom hodnotí poskytnutou komplexní službu SEM Search Engine Marketingu podle toho.
V níže uvedené tabulce jsou tedy pro vás připraveny PPC a SEO nástroje, které používám více-méně pravidelně. Jsou to opravdu jen heslovitě systémy a aplikace, každá taková aplikace by si zasloužila samostatnou stránku. Uvidíme, třeba se k tomu donutím. Níže tedy uvádím pouhý stručný a asi i neúplný seznam. Protože udržet a aktualizovat ho, to tedy není zrovna efektivní práce. Takže budu spíše přidávat… Ale to asi poznáte [v abecedním pořadí]:
- ahrefs
- Collabim
- Facebook marketing
- Firmy.cz
- Frog SEO Spider
- Google Ads
- Google Ads Campaigns
- Google Analytics 4
- Google Optimize
- Google Search Console
- Google Tag Manager
- Google Universal Analytics
- Integromat / MAKE
- Leadfeeder
- LEADY
- Looker Studio / Data Studio
- Mailchimp
- Microsoft Power BI
- PageSpeed Insights
- Pingdom Tools
- SEMRush
- Seznam.cz
- Sklik.cz
- Smartsupp Chat
- Solidpixels
- SpeedCurve
- Tidio Chat
- WebPage Test
- WordPress Admin
- WordPress Elementor PRO
- WP Rocket Admin
- atd...
- atd...