Kdo je to SEO optimalizátor?
Vysvětlení toho názvu je jednoduché. SEO – Search Engine Optimisation a Optimalizátor je zkomolenina češtiny. Ani nevím, jestli takové slovo vlastně oficiálně existuje. Tedy osoba, která má dostatečně široké znalosti problematiky internetových vyhledávačů. A tyto znalosti je pak dobré využít proto vlastní úspěchy na poli internetové reklamy. Každopádně pokud máme ambice dostat svůj WEB na nejvyšší příčky vyhledávačů, takovou službu zcela jistě potřebuje. Otázkou tak není, jestli ANO/NE, ale KDO.
Proč potřebujete SEO optimalizátora zrovna vy?
Vlastně právě proto, že vy máte svoje podnikání, svoji odbornost. Ne každá učitelka matematiky zvládne i chemii. Až na chvályhodné výjimky tedy. Takže pokud jsem odborník například na rekonstrukce bytů, pak dnes zcela jistě potřebuji něco/někoho, kdo tu moji kvalitu ukáže světu. Ale takových pracantů jako jsem já je dnes na internetu stovky, možná i tisíce. Nestačí si jen něco napsat. Musím ukázat svoje schopnosti tak, abych maximálně zvýšil svoje šance. V regionu, ve městě, třeba jen v ulici. SEO optimalizátor je tu od toho, aby mi navrhnul takové úpravy mých textů a informací, které mi to umožní.
Co můžete od SEO optimalizátora očekávat?
Samozřejmě i tato oblast se neustále vyvíjí zvláště proto, že se vyvíjí algoritmy systémů jako je Google, Seznam, ale i Binx a další. Já bych se spíše soustředil na to, jak se dokáže seznámit s vašim podnikáním. Je vynikající, když vám optimalizovaný WEB přivede spoustu čtenářů. Pokud jsou to čtenáři, kteří s vámi souvisí jen okrajově, pravděpodobně si nic neobjednají. Doba, kdy jste mohl být nadšený s rostoucí návštěvnosti je už za námi. Pozor, netvrdím, že návštěvnost nepotřebuji. Ale potřebuji návštěvnost čtenářů, ze kterých se vyklube dostatečný objem zákazníků. SEO optimalizátor by tedy měl být schopen z vás vytáhnout profil zákazníka, vaší služby, v čem je unikátní. A tyhle informace společně s vámi přetavit do obsahu stránky tak, jak se to bude vyhledávačům líbit nejvíce.
Obecný základ SEO optimalizace.
- jakého výsledku má stránka dosáhnout – objednávka, zápis osobních údajů nebo registrace uživatele?
- co je pro dosažení tohoto cíle (cílů) „u klienta“ konkurenční výhodou – cena, rychlost nebo komplexnost zpracování, doručení do 24 hodin?
- Na jaký obsah je potřeba se soustředit – služby nebo oblečení? Co vlastně návštěvník hledá?
- Klíčová slova pro danou stránku – jaká vám vychází z výše uvedeného nejlepší kombinace slov a slovních spojení? Nezapomeňte, že příliš obecná slova vaši stránku postaví do konkurence velkého množství konkurentů. Příliš specifické slovní spojení bude hledat velmi malé množství čtenářů.
- A výše uvedené potom SEO optimalizátor propojí s nezbytnými parametry Technického SEO.