SEO & PPC Akademie

Nebo to můžete brát také jako slovník pro SEO a PPC optimalizaci. Nevíte co která značka a výraz znamená? Zde určitě najdete co hledáte. A nebo se zeptejte.

Ne, SEO & PPC Akademie není o textech pro Ctrl-C, Ctrl-V do vysokoškolských skript. Na takové vysvětlování, co je to SEO optimalizace je Wiki (Wikipedie), nebo Google. Já tím názvem SEO & PPC Akademie mám na myslí, že vám nabízím zjednodušený, chcete-li laický popis témat, kterými se zabývám. 

SEO & PPC Akademie je souhrn PPC a SEO výrazů, které byste měli znát.

Informace z obou oborů, tedy optimalizace PPC (platby za kliknutí) ale také SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jsou důležité. Protože každý z těchto oborů má své vlastní výhody a oba si zasluhují pozornost a také znalosti. Pokud je váš marketingový mix správně vyvážen, můžete dosáhnout většího počtu zákazníků a zvýšit celkový výkon reklamní strategie.

Zásadním cílem společné SEO a PPC optimalizace je, že dokáže zařídit, že za PPC utratíte takový objem finančních prostředků, který bude mít pro Vás ten největší efekt. A vy také budete zcela jistě vědět PROČ a ZA CO utrácíte. V následujících článcích tedy pro vás průběžně připravuji takové stručné informace o hlavních výrazech, které na vás/nás v PPC a SEO čekají nebo čekat mohou. 

No a pokud nemáte čas a nebo energii na pročítání všech těch hesel – zkuste třeba SEO – vyhledávání. …😊.

SEO a PPC Akademie - nejdůležitější výrazy a zkratky :

Co najdete v akademii:

Používáte Google Search Console? Ne? I některé úplně základní analytiku, která je dokonce zadarmo. GSC je základem pro dobrý a fungující WEB.
U Seznam.cz je potřeba velmi dobře nastavit kombinaci SEO a PPC optimalizace. Indexování stránek robotem (SeznamBot) probíhá se zpožděním v porovnání s Google, nicméně to nemusí platit vždy.
Objevte, co je SEO a jak funguje! Nabízím vám základy - optimalizace pro vyhledávače - včetně technik a strategií, které pomohou zvýšit viditelnost vašeho webu. Naučte se, jak správně používat klíčová slova, optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost, abyste dosáhli lepších výsledků ve vyhledávačích.
S nástupem AI – umělé inteligence dokonce i Google pociťuje snížení počtu vyhledávacích dotazů, i snížení podílu na celkovém objemu těchto dotazů. Co tedy s tím? Odpověď je docela jednoduchá a vyplývá z hodnotících kritérií EEAT.
Pokud se chce tvůrce WEBu seriózně zabývat viditelností svých stránek u vyhledávačů, pak je SEO audit základním úkolem ať už tvůrce samotného, nebo SEO specialisty.
AIRestart 2025 v pražském OREA Hotelu Pyramida. Jako SEO specialista musím říct, že tato akce byla opravdovým potvrzením toho, že AI už dávno není jen buzzword, ale každodenní realita i SEO, našeho oboru.